Spotřebitelé oceňují značku Priessnitz

Spotřebitelé oceňují značku Priessnitz

24.01.2021 | Aktuality
Priessnitzovy léčebné lázně získaly ocenění v kategorii spotřebitelských značek - Czech consumer superbrands 2021. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Jedním z hlavních cílů ocenění je seznámen?

Priessnitzovy léčebné lázně získaly ocenění v kategorii spotřebitelských značek - Czech consumer superbrands 2021. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Jedním z hlavních cílů ocenění je seznámení s historií úspěchu populárních značek, s nimiž si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou samy přihlásit. Udělení titulu daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a v současnosti je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění v téměř 90 státech na pěti kontinentech. K získání ocenění, kde hlavní slovo mají zákazníci, gratulujeme!