Zástupci česko-polského destinačního managementu jednali o rozvoji turistických produktů

Zástupci česko-polského destinačního managementu jednali o rozvoji turistických produktů

18.10.2019 | Aktuality
Workshop ke společným produktům v rámci druhé etapy mikroprojektu Česko-polský destinační management se uskutečnil 7. října 2019 v Penzionu v Gruntě v Dolním Údolí. Výkonný manažer destinační společnosti Euroregionu Praděd Michal Blaško představil účastníkům čtyři eur

Workshop ke společným produktům v rámci druhé etapy mikroprojektu Česko-polský destinační management se uskutečnil 7. října 2019 v Penzionu v Gruntě v Dolním Údolí. Výkonný manažer destinační společnosti Euroregionu Praděd Michal Blaško představil účastníkům čtyři euroregionální produkty postavené na vzájemné spolupráci partnerů na české a polské straně Euroregionu Praděd. Jedná se poskytovatele ubytování, stravování, sportovních aktivit, zábavy a dalších služeb i o provozovatele turistických atraktivit a další subjekty v cestovním ruchu v oblasti. K uceleným souborům služeb a zážitků patří česko-polské cyklotrasy E-bike friendly. „K dnešnímu dni je zprovozněno devět tras na české straně a dvě cyklotrasy jsou připravovány na polské straně euroregionu. Smyslem je, aby lidem, kteří se věnují cykloturistice s elektrokoly, nabídly plný servis. K tomu je nezbytná existence sítě spolehlivých partnerů, kteří garantují kvalitu služeb,“ uvedl M. Blaško. Za to tito partneři získávají propagaci v materiálech, jako jsou mapy, průvodci i prezentaci na turistickém portálu Euroregionu Praděd s názvem Rodinné Jeseníky. Zajímavým euroregionálním produktem bude hra pro české a polské turisty s turistickými známkami s využitím QR kódů. Principem je, aby turisté navštívili co nejvíce doporučených atraktivit na území ERP a při tom získali zdarma turistickou známku v limitované edici a někteří i hodnotnou cenu. Slevový voucher Euroregionu Praděd je výhradně určený klientům partnerských cestovních kanceláří. Klient ho po zakoupení pobytu u CK dostane automaticky. Do marketingového systému bude zařazen každý český i polský partner, který se zapojí a poskytne slevu. Propagaci zajišťují cestovní kanceláře. Například DCK Rekrea vytvořila webové stránky www.hotelyjeseniky.cz, kde jsou nabídky partnerů Euroregionu Praděd zdarma propagovány. Zároveň s pobytem si mohou klienti partnerských CK zakoupit u cestovní kanceláře i zážitkový žeton Praděd, jehož cena je 40 korun. Lidé si mohou vyzkoušet některé z devíti nabízených řemesel a tím získat netradiční zážitek. „Tento produkt je naprosto unikátní, jsme prozatím jediní, kteří něco takového mají,“ zdůraznil M. Blaško.

Další etapa česko-polské spolupráce bude spočívat v dotvoření společných euroregionálních produktů a v marketingové kampani. Vzniknout by měly například dvoujazyčné skládačky pro každý společný produkt, vydány budou aktualizované mapy, průvodci, počítá se i s e-marketingem. (MTA)

Produkty účastníkům představil Michal Blaško. Foto: ER Praděd Nechyběla ani diskuze. Foto: Archiv ER Praděd
Fotografie
Apartman Masaryk
Apartman Masaryk