Jeseníky se prezentovaly na veletrhu Dovolená 2019 v Ostravě

Jeseníky se prezentovaly na veletrhu Dovolená 2019 v Ostravě

25.03.2019 | Aktuality
Veletrh cestovního ruchu Dovolená se letos konal na Černé louce v Ostravě už po dvaadvacáté. Představilo se na něm téměř devět desítek vystavovatelů a spoluvystavovatelů z České republiky, Slovenska a Polska. Prezentaci cestovních kanceláří, regionů, krajů a měst doplnily o

Veletrh cestovního ruchu Dovolená se letos konal na Černé louce v Ostravě už po dvaadvacáté. Představilo se na něm téměř devět desítek vystavovatelů a spoluvystavovatelů z České republiky, Slovenska a Polska. Prezentaci cestovních kanceláří, regionů, krajů a měst doplnily o své novinky i nejznámější lázeňská místa. Tipy na dovolenou zde za tři dny hledalo více než sedm tisíc návštěvníků.

Výstavu zahájil náměstek moravskoslezského hejtmana Jan Krkoška. Výstavu zahájil náměstek moravskoslezského hejtmana Jan Krkoška (na snímku vlevo).

Na zajímavé cíle na výlety nebo další aktivní trávení volného času v Jeseníkách upozorňoval Euroregion Praděd se svými partnery z ostatních turistických oblastí na stánku Moravskoslezského kraje. Zájem byl značný o vícejazyčné mapy s náhledy cyklotras e-bike friendly, nové průvodce po Jeseníkách a další propagační materiály. Expozici Rýmařovska, které se veletrhu zúčastnilo se společností Turistické známky, obohatilo občanské sdružení Stránské živými ovečkami Valaškami i ukázkami, jak se spřádá ovčí vlna. Krnovsko lákalo turisty společně s polským Prudnikem.

Jeseníky propagoval na stánku EUR Praděd také Michal Blaško. Jeseníky propagoval na stánku MSK také Michal Blaško.

Lidé mohli v moravskoslezské expozici ochutnat slezské speciality, které přímo na místě připravoval se svým týmem Alexander Burda z Gastrocentra Slezské univerzity, ale také regionální výrobky, například sušenky od Krnovské firmy 1.Jinačí, klobásky firmy Kolomý ze Starého Města u Bruntálu či škvarkové sušenky z Vrbna pod Pradědem. Jak konstatoval výkonný manažer destinační společnosti Euroregion Praděd Michal Blaško, propagace Jeseníků probíhala v Ostravě na všech frontách. (MTA, foto: Archiv EUR Praděd)

Nabídka propagačních materiálů byla bohatá. Nabídka propagačních materiálů byla bohatá, a to včetně kalendářů.

Fotografie
Ennea caffé & shop
Ennea caffé & shop
Kavárna Panorama
Kavárna Kafinell