Projektový tým jednal o marketingových aktivitách v roce 2019

Projektový tým jednal o marketingových aktivitách v roce 2019

18.11.2018 | Aktuality
Projektový tým destinačního managementu Euroregionu Praděd (EUR Praděd) za spádová území Bruntálsko, Krnovsko, Rýmařovsko, Vrbensko a Jesenicko, jehož úkolem je zajišťovat plnění akčního plánu na dané období, jednal 6. listopadu 2018 ve Vrbně pod Pradědem o marketingových

Projektový tým destinačního managementu Euroregionu Praděd (EUR Praděd) za spádová území Bruntálsko, Krnovsko, Rýmařovsko, Vrbensko a Jesenicko, jehož úkolem je zajišťovat plnění akčního plánu na dané období, jednal 6. listopadu 2018 ve Vrbně pod Pradědem o marketingových aktivitách roku 2019 na podporu cestovního ruchu. Tradičně k nim patří účast na veletrzích cestovního ruchu, kdy Moravskoslezský kraj bude mít stánek v Bratislavě, Praze a Ostravě. V Brně bude Jeseníky propagovat společný stánek Moravskoslezského a Olomouckého kraje. V Bratislavě, Praze a Ostravě moravskoslezský stánek doplní dřevěný kiosek, pojatý jako jarmareční prostor. Nebudou tu chybět k ochutnání rýmařovské koláčky, krnovské tyčinky, slané muffiny a klobásky z Bruntálska, nebo škvarkové sušenky z Vrbna pod Pradědem. Podle rozhodnutí Rady pro cestovní ruch EUR Praděd se turistická nabídka Jeseníků má v roce 2019 propagovat v rámci významných eventů. Může to být stánek s nabídkou ochutnávek, propagačních předmětů, tiskovin s hrami či soutěžemi. Tým, na jehož území se daná akce bude konat, připraví pro zájemce hry a propagační předměty. Ostatní podpoří danou aktivitu drobnými dárky a vouchery pro výherce, popřípadě motivačními tiskovinami. Výkonný manažer destinační společnosti Euroregionu Praděd Michal Blaško přítomné mimo jiné informoval, že Moravskoslezský kraj v příštím roce připravuje produkt s pracovním názvem 30 let po Sametu, který bude mimo jiné spojený s Technotrasou. Podle návrhů projektového týmu by se v Jeseníkách mohla Technotrasa, kam je zařazena například úzkokolejná trať Osoblažka, rozšířit o vodní dílo Slezská Harta, muzeum Textilního průmyslu na Rýmařovsku a o Slezský Semmering, Zlatorudné mlýny či Poštovní štolu u Zlatých Hor na Jesenicku. Rovněž gastronomický produkt Jak šmakuje Moravskoslezsko, jehož součástí je gastrofestival v Karlově Studánce, mohou v příštím roce doplnit borůvkové a řízkové hody v Malé Morávce na Rýmařovsku, pivní a kávový festival v Krnově, gastrozážitky v hotelu Cvilín i koláčobranní ve Městě Albrechticích. Buntálsko nabízí gastroakci Pivovaru Hasič, Vrbensko zvěřinové hody, Vrbenského vyprošťováka a Kotlíkový fest.

tym Projektový tým se radí o propagaci nabídky Jeseníků v příštím roce.
Fotografie
Kavárna Tančírna